Blog Banner
爹娘,孩兒喜歡Mia教──爭玩具
26-Jun-2018

爹娘,孩兒喜歡Mia教──爭玩具

 

主角:10歲表姐,6歲表妹,4歲細表妹

案發地點:表姐屋企

兇器:公主城堡Lego

 

三人混戰搶公主,各有招數。

權威10歲妹:「喂,係我ga,你哋唔掂,No!」

純情6歲妹:「但係我又想玩喎,share啦。媽咪,表姐唔肯share呀。」

野蠻4歲妹,唔洗講嘢,用武力解決,力搶,批踭,腳踢,牙咬。

 

民主姨媽出場:「你係表姐,大個啦,唔好同表妹爭玩具啦。大蝦細,被屎餵呀。」(嘩,前衛輝出場咩,呢句好「娘」。何解大一定要讓細先?孔子《論語》有講?又曾幾何時唔讓嗰位要被迫食屎呀?《東張西望》有播?)

 

豪爽阿姨出場:「媽咪聽日買過一盒比你哋啦,唔洗爭。」

(聽日還聽日,爭輸最核突。今天的事今天做。做人要活在當下。來抱緊這分鐘。)

 

3隻惡豬仍混戰中,從來只講唔做嘅低頭族姨丈:「再爭我就打,邊個想打?」(魚腸,你都係繼續打你嘅機罷啦,現場冇人驚過lor……)

 

Mia忍唔住出招:

小朋友,邊個想擁有盒lego?(3個一齊舉手,我我我!)

咁邊個想享有盒lego?(咗2秒,你眼望我眼,然後又「我我我」)

點呀?究竟想「擁有」定「享有」ga?(靜晒……)

 

我就唔想「擁有」喇,我寧願「享有」。Mia唔想「擁有」一間酒店,因為要好辛苦搵好多錢先或者有機會買到一間酒店,啲時間用晒嚟搵錢,咪冇時間同屋企人/朋友玩lor。但我可以好自在咁「享用」佢,行入lobby涼冷氣坐梳化又得,借個toilet痾個靚尿又得,book個buffet食番餐勁嘅只係幾百蚊亦得,想住一晚都係有限錢。享用完呢間酒店,悶悶哋下星期又試下另一間又得。咁「擁有」嚟做乜?好威水又點?唔及我可以自由低成本「享用」唔同酒店咁爽喎。

 

你要搵幾億嚟起個大商場呀?辛苦晒~ 我唔洗錢可以行商場,鍾意咪買杯雪糕,唔洗$100。零壓力,無難度。

 

小朋友,有咩嘢係唔一定要「擁有」,只要「享有」就夠ga啦?

冷氣機!(無錯,你老豆擁有,你就享有。)

MIA!(無錯,我愛人擁有,你就享用我同你玩嘅時間就已經好開心啦。)

底褲!(滴汗……呢樣唔得喎,唔可以享用人地嗰條底褲ga,唔衞生ga。)

曱甴!(開始亂嚟…………Mia唔享用喇,留俾你擁有啦。)

之後數咗幾十樣「無厘啦更」嘅嘢(poo-poo、wee-wee、工人姐姐、Peppa Pig,etc.)

完全忘記咗10分鐘前被爭到裙都甩埋嗰位Lego公主。

 

夜喇,走喇!邊個「擁有」盒lego嘅請tidy up,邊個只係「享用過」嘅請講聲「Thank you for sharing」,然後同我著鞋,落街食雪糕~~Yeah~

 

#愛情一樣,壞男人,唔需要「擁有」,「享有」佢對你嘅思念就夠

#錢都一樣,唔洗「擁有」到死嗰刻都洗唔晒,只需適當地「享用」佢為你帶來想要嘅生活就夠