Blog Banner
「爹娘,孩兒喜歡Mia教」──「朋友,你寂寞嗎?」
04-Oct-2019

 

「爹娘,孩兒喜歡Mia教」──「朋友,你寂寞嗎?」

 

 

識我嘅學生及朋友們,都知道我係一個好怕悶嘅人,滿腦子鬼主意,就是想令事情變得有趣。身邊活到中年的朋友,大多都感到生活苦悶,每日重複做相同的事,聚會中最常傾的哲學話題是:人生的意義。

 

我認為生存最大的目的,就是要令自己每日過得不委屈,做到自己想做的事情,盡量令自己開心。每次講到呢度,總有好友回應一句:「有錢有選擇,有錢有自由。冇錢,要為生活,何來講享受。」

 

其實有錢冇錢,你都有選擇的權利。問題是,你個腦能否靈活地想出另一條有變化的路。

 

教書,在別人眼中是一份很沉悶的工作,班房內見的,堂上講的,都離不開是重複又重複的人及內容。既然係咁,我就用輕鬆教學法,自己教得開心,學生上堂學英文又易入腦。有日當我連行入班房都覺得是苦悶時,我轉去義教,試一試唔收學費、改變上課環境、亦改變教學模式,看看會否更刺激,更精彩。

 

住在香港幾十年,有時亦覺得沉悶,所以我鍾意周圍走。去旅行,去四日唔夠,我就試下住夠三個月。行獅子山,行到悶,就再發掘新路線,往不同的山頭去闖闖。食自助餐,唔想悶,今日西式、聽日日式、後日韓式。

 

曾經有一段時間我好鍾意揸車,為咗令自己更開心,換車的頻率相當高。直至有一日我連揸車都開始覺得悶,就索性唔好揸,改搭巴士、地鐵、小巴。我自己都估唔到,原來坐巴士上層慢慢地看著風景,比起自己揸住私家車在司機位快看的,更廣闊,更美麗。

 

抱着這種心態,令每天的我都像在放假一樣,心情大好。朋友,如果你時常覺得苦悶,不妨找一些東西來轉一轉、換一換,用另一方法過活,另一角度睇事物,你或許會更快樂。

 

講到呢度,身邊有個人怒啤著:「咁你同我一齊會唔會都覺得悶?又想再來轉一轉?」我的答覆是:「放心,到這刻為止,在這世上,能配合及容許我過着精彩人生的,唯獨是你,OKHappy 6th Anniversary!」